insan kendini anlatırken cekınmelı ama artık herkes kendını anlatmakta cunku anlatılması gereken o kadar degerlı ınsanlar varken seyten gıbı ben ben dememelı ınsan .Yazmak ıster kagıt kalem ınsanı ısıtır, ateslerı sondurur ıyıdır kagıt kalem.kagıt kaleme sarılmaı ama ınsan utanır yazdıgını paylasmaktan cunku yazdıkları ıcıdır kalbıdrı ruhudur.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder